-->

2. BÖLÜM OLAY YERİ

KATİLİN GÜNLÜĞÜ
-Efendim
-Efendim beni duyuyor musunuz ?
Ayaklarını masasının üzerine çıkartmış ve iş saatinde uyumaya bayılan bir polis memuru olan Jamies uykusundan irkilerek uyandı. Kendisini uyandıran asistanına : 
-Ne var yine ne oluyor Max ? diye söylendi. Max:
-Efendim bir cinayet var .
yinemi 
-Evet efendim buda aynı kişi galiba bir ekip yollamışlar ama müdür sizin ilgilenmenizi istemiş 
bir yandan henüz yeni yeni kendine gelen Jamies içinden müdür Nicolas' a sövüyor bir yandan da "Acaba yinemi o ? " diye düşünmekten kendini alamıyor . Jamies  Max'e dönerek :
-Hadi gidelim Max ne duruyoruz !
ikisi birlikte polis departmanının koridorlarında asansöre doğru ilerlerken Jamies Max'e dönerek :
- Geçen ki cinayet hakkında yeni bir şey buldunuz mu ? diye soruyor.    
Max: 
-Hayır efendim . Ama gönderdikleri ekip bunun bizim adamımız olduğunu doğruladı .
Jamies:
-Yani?
Max:
-Yani anlayacağınız hiç kanıt yok!
İçinden olamaz diye geçirdi . Bu adam manyak mı sebepsizce insanları öldürüyor ve hiçte iz bırakmıyor yani muhtemelen  bu bir polis olmalı  . Evet işte buldu heyecanla Max'e sarılarak bağırdı:
-İşte buldum Max sonunda buldum 
-Ne katilin kim olduğunu mu ? Ama hiç iz yok ki
-Evet hiç iz yok yani işini iyi yapıyor . 
Max ile Jamies birbirlerine baktılar bu bakışları ne zaman atsalar bir şeyler oluyordu. Birden Max' in gözleri parlayarak :
-Polis mi? Hayır ciddi olamazsının .
-Hem de çok ciddiyim Max bu kadar iyi iş yapanların hepsi genellikle ya polis falan oluyor yada dedektif .Hatta belki hakim yada savcı bile olabilir.
Max amirinin çıldırmış olabileceğini düşündü inanmak istemiyordu hem nasıl olurda bir polis memuru neden kanunların diğer tarafına geçmeyi seçer ki. Max bu düşüncelerle asansörün önüne ne zaman  geldiklerini bile unuttu 
-Hadi bas 
-Hadi  Max bassana şu düğmeye!
Max birden kendine geldi ve zemin kat yazan düğmeye bastı . Asansör hafif bir ses ile aşağı i meye başlamıştı. 5 dakika sonra n.y.p.d.'nin önünde Max ile amiri Jamies'in suretleri belirdi ikisi beraber arabalarına doğru gitmeye başladı Max cebinden arabanın anahtarlarını çıkarttı ve kapıları açtı açarken de :
-Yine mi ben kullanacağım ? dedi.
Jamies:
-Bu kaçıncı Max beni sinir ediyorsun sence ben kullanır mıyım .
arabaya binip yol almaya başlayınca sanki zaman hızlıca geçiyormuş gibi oluyordu. Kendilerini birden olay yerinde buldular . Jamies önden Max arkadan cesedin bulunduğu yere doğru ilerliyorlardı . Ortalık insan kaynıyor bir yandan polisler bir yandan insanlar.

0 yorum:

Yorum Gönder